3 maj

Igår efter en övertrött skoldag åkte jag och stina hem till mig. Vi lagade mat och hade det trevligt. På kvällen kollade vi på Red Riding Hood på bio, jag tyckte att den var rätt bra! Värd att se. Vi somnade rätt tidigt men var rätt döda när vi skulle gå upp och ha danslektion i morse. Men vi kom upp iallafall och dansade, sen hade jag gitarrlektion och sedan cyklade jag hem med Jenny. Nu sitter jag här och skriver den mest tråkiga uppgiften i världshistorien, nämnligen 3 sidor ren fakta om Schubert. Superkul... Om några timmar kommer Oskar och hämtar mig, det är kul däremot :)


Denna lustiga frisyren gjorde jag på Stina när vi hade naturkunskap


Två skönheter
Kommentarer (2)

Postat av: Stina

HAHA va kul det ser ut att min hår är randigt! som en tigerkaka! som förresten också är underskattat, liksom tigerkakans syster sockerkakan :)

2011-05-03 @ 19:23:27
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: miranda

hahahah du är lustig!

2011-05-04 @ 17:01:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0