Bildregn från Irland


På fredagen hade vi sex konserter. Efter den första konserten ville en klass spela för oss.


Diggar att en skola hade ett kors över basketkorgen i gymnastiksalen, gäller att man inte suger på basket och träffar korset istället för korgen.


Två elever i skoluniformer. Irländarna var jävligt bra på att spela men hela bunten såg så sjuuuuukt uttråkade ut.


På lördagen hänge jag, Jenny, Linnea och Karin på en pub och åt och skrattade så att tårarna rann


På kvällen var vi förband till en banjokonsert som vi var tvungna att kolla på sen, det var nog det värsta jag varit med om på hela resan. 10 gubbar som sitter och spelar banjo i 1-2 timmar är inte att hänga i julgranen, dessutom lät alla låtar likadant. Trodde att jag skulle behöva slita av mig håret så mycket panik jag hade, haha.


Vi kom in i världens sjukaste antikaffär, har aldrig sett så mycket grejor i hela mitt liv. Affären var nog lika stor som typ... b-huset och inte större.

på lördagskvällen gick vi till en musikpub. Stackars lilla Arvid till höger hade inte så kul.

Efter puben samlades alla på en fin restaurang och åt och sen hade vi session med ett antal irländare!


På söndagen åkte vi på lite sightseeing, vi åkte bland annat till Cliffs of Moher, ascoolt och asblåsigt.


Det blåste en del ja...

Vi besökte en jättefin strand där alla surfade

Linnea fick ett ryck

Mitt i natten på vägen hem började vi spela och dansa på malmöstation, snacka om övertrötta!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0