måndagen

Igår hade jag och Oskar sån himla mysig söndag. Vi träffades på eftermiddagen och stack och handlade en massa till kvällen sen låg vi bara och myste och tittade på Dexter och åt en massa, massa mat och godsaker. En perfekt kväll att avsluta veckan med!

Imorse var det dock inte lika roligt, jag var så trött att jag höll på att dö så jag skippade första lektionen. Men sedan begav jag mig till skolan där alla till och med var slöare än jag. Till och med vår lärare undrade vad det var med oss eftersom vi var så tysta och trött, haha. Cyklade sedan hem och skrev lite på mitt naturkunskaps arbete, tvättade och lagade mat.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Det är tur att jag lever i förnekelse inför alla mina skolarbeten som ska göras annars hade jag gått under.



Trött pojkvän imose
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0