måndagsmorgonen

Idag har jag lyckats med att:

  • försova mig i en timme
  • drömma om examenskonserten. När Stina sjöng sitt nummer så slutade basen, gitarren, en del av trummorna och tamburinen att fungera. Kvar var Stina, kören och symbaler! Och jag och mimmi skulle sjunga hennings queen-låt, eller egentligen skulle bara jag sjunga den men mimmi låg längst framme på scenen och ålade sig och mumlade texten så hon stal all uppmärksamhet från mig :(
  • Komma på att det är godare att dricka juice ur paketet än ur glaset.
  • platta mitt hår fastän det redan är jätterakt
  • öva på mitt gitarruppspel som jag ska ha idag
  • komma på att jag inte kan den ena låten

Kommentarer (2)

Postat av: Osse

Bra dag? ^^

2011-05-23 @ 13:28:16
Postat av: stchen

jag tyckte väl att din lugg var speciellt fin och platt idag. tur att jag inte inbillade mig det, då hade jag varit rädd att jag blivit galen. det går ju inte an för en ung kvinna att gå runt och inbilla sig raka luggar hipp happ :O

2011-05-23 @ 22:45:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0