Tänka sig att det redan är maj!

I fredags var det Dansens dag. Uppträdde på Teatern med jazzgruppen, det var jättekul. Sedan åkte jag hem till Oskar somnade ganska fort.


Dagen efter vaknade jag med ett ryck och kom på att jag skulle spela med ensemblen, vi ska åka till Irland på torsdag. Som tur var hann jag med bussen in till stan. Efter ensemblen åkte jag tillbaka till Oskar. Vi åkte ut på lite Huaröds äventyr med en del av den Wickströmska familjen. Vi kollade på en massa söta kalvar, lamm och ett föl, så otroligt söta! Efter de små äventyren åkte jag och Oskar hem till Skillinge. Vi gick ner till brasan och kl 22.00 slocknade vi. 11-12 timmar senare vaknade vi upp med nackspärr och värk lite här och där.


Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0