Härliga helg

Igår var jag i Kristianstad och tittade på bio med Stina, vi har ju sett de första Twiligt-filmerna tillsammans så självklart såg vi Breaking Dawn tillsammans också. Den var riktigt bra och musiken i filmen var riktigt, riktigt bra också. Det blev sedan övernatting hos Stina, som pratade så mycket att hon blev hes. Det gillar vi!

Idag åkte jag hem tillsammans med Oskar som också hade varit på äventyr i lilla Kristianstad. väl hemma blev det våfflor och sedan matkoma. Nu har vi ätit alldels för mycket kvällsmat och choklad och tittat på film. Imorgon planerar vi att cykla in till stan och promenera lite och fika, mysigt.


en liten bild på mig och min fina vän
Kommentarer (1)

Postat av: Stina

Det var så himla, himla underbart! Och vi somnade så tidigt i vårt tomma hus. Mysigt som bara den!

2011-11-29 @ 18:55:42
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0