Som det kan gå

Igår kom hela gänget Wickström och Åkerberg hit och åt middag. Asroligt var det! Dock var det inte lika roligt att bli väckt kl 5 på morgonen av att grannen börjar lyssnar på någon sorts hårdrocks-konsert. Vem börjar göra det klockan 5 på morgonen egentligen?

Idag har jag och Oskar iallafall haft en riktigt slappedag. Två frukostar + massor av filmer + godis. Så får det bli om man har varit uppe sedan 5. Vi kommer nog tillbringa resten av kvällen i soffan och se ännu en film. Denna helgen har det blivit en massa film för mig. Super 8, Prom, Hachiko, Jurrasic Park, Conan the Barbarian och Twilight har det blivit. Kan ju nämna att ingen av dom 4 första var något att hänga i julgranen. Super 8 var lökig, Prom var väldigt förutsägbar och hade rätt kassa skådespelare. Det enda roliga med Hachiko var att hunden var söt och jag sov igenom hela dinosaurie-filmen. Nu blir det New Moon, måste fräscha upp minnet nu när den nya vampis-filmen går på bio. Stina + alla andra som vill se den, närrrrrrr? :)

Det blev många plus i detta givande inlägget!

oskar och miranda
Igår innan våra familys kom

+
Idag. MMmmmm!
Kommentarer (1)

Postat av: Stina

Jag tyckte att Prom var lagom söt. Självklart förutsägbar men ganska mysig! Conan the Barbarian är ju helt crazt lökig XD supergammal och dåliga effekter som fan! xD jag är så redo för Breaking Dawn! :D

2011-11-22 @ 17:54:10
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0