Söndag

Lördagen igår var väldigt mysig förutom att jag tappade en massa porslin i golvet och att min fb blev hackad. Som tur var hörde mina vänner av sig så att jag snabbt kunde byta lösen. Dock så gjorde denna människan en antishaving "där nere"-grupp som inte går att ta bort, lite pinsamt att "jag" har bjudit in mina föräldrar, mitt ex och folk jag inte riktigt känner till den gruppen... Jag får bara hoppas att dom fattar att det inte är jag som har gjort den.

Annars har vi haft en riktigt fin söndag här. Vi cyklade in till stan och köpte varsin kaffe och strosade runt några timmar, köpte lite nya saker(bland annat det jag slog sönder igår) och så gick vi in i Mariakyrkan och tände varsin ljus. Snart blir det hemmalagade köttbullar och film.

rmirr
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0