Tack Bertil Olsson

igår så var det en kund som köpte tejp, snöre, presenning och en kniv. Verkar inte det lite misstänksamt?? Hoppas inte han skulle döda någon. Iallafall, jag har några funderingar. Här kommer dem:
  • varför är det mycket roligare att diska när man har nytt diskmedel?
  • varför luktar gurka så himla gott? Det är ju i princip bara vatten
  • varför har alla i matrix solglasögon?
  • varför smakar enkla måltider som tex falukorv eller köttbullar sååå mycket godare hemma hos andra än hos sig själv?
  • ni vet i den maxreklamen där pappan ska gå in på max och resten av familjen står kvar och söger farväl. varför i hela fridens namn följer dom inte med in? varför står dom kvar i kylan?
Så mycket frågor, så lite svar!
För övrigt så är det den 8 november idag. Vilket betyder att det är exakt 2,5 år sedan jag och Oskar blev tillsammans. Ni anar inte hur tacksam jag är mot Bertil som tvingade mig att vara med i gitarrorkestern. Om det inte hade varit för det så hade jag nog inte suttit här i Helsingborg idag.
Nu ska jag läsa en stund och sedan sov. Ligger redan nerbäddad i vår sköna säng. Godnatt!
Kommentarer (2)

Postat av: Olivia

Det är också roligare att diska när man har en ny fin rosa diskborste!

2011-11-08 @ 22:48:49
URL: http://oliviape.tumblr.com
Postat av: Miranda

Eller hur!

2011-11-20 @ 16:34:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0