lördagkväll

Tjaa blöööggen. Har precis kommit hem från min andra praktikdag på Väla. Fick med mig mat och fruktcoctail hem så jag slipper laga mat och inte är det fyskam med lite jordgubbar i oktober månad. På bussen hem så satt det en dam mittemot mig som försökte ta min mobil och slägga iväg den eftersom hon inte tyckte att mänskligheten skulle ha mobiler, mycket märkligt. Hon började dessutom sjunga på någon random låt och sedan frågade hon vad Knutpunkten hette på tyska. Iallafall så var det en rätt underhållande resa. Nu ska jag kolla på någon serie och slaaaappa.


Tummen upp för fruktcoctail

Mmm... Jordgubbe!
Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Mysigt!

2011-10-16 @ 00:18:09
URL: http://www.oskarwickstrom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0