Min vecka

God morgon! Nu är snart veckan över men jag har hunnit göra förvånadsvärt mycket. Hmm, låt oss göra en lista så att ingen blir förrvirrad. Denna vecka har jag alltså hunnit:

  • Börja praktisera på Coffeehouse by George
  • Sluta praktisera på inte så roliga Coffeehouse by George
  • Hitta en ny praktikplats
  • Få övernattningsbesök av en viss Stina Holm
  • Gå på världens sämsta fick med Stina Holm
  • Bevittna när Stina köper en sten för sina sista pengar
  • Mysa med en viss Orrborr
  • Åka jättemycket tåg
  • Få en mysig halsduk av mamsi
  • Äta mögliga vindruvor
  • Göra oehört vackra cupcakes
  • ha lördagsmys med hela familjen Åkerberg

Okej jag tror att jag måste sluta där innan listan blir alldeles för lång och tråkig. Jag laddar helt enkelt upp lite fagra bilder från igår.

Kommentarer (2)

Postat av: Olivia Perdegård Palm

Haha en sten, jag gillar det

2011-10-23 @ 21:49:25
URL: http://oliviape.tumblr.com
Postat av: miranda

haha ja, men där stod faktiskt ett fint litet ord på det, så det var väl okej trots allt :P

2011-10-28 @ 12:47:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0