Hem till Helsingborg

Åh vad skönt det har varit att vara hemma! På något sätt känns det mer okej att gå runt och göra ingenting om dagarna här än i Helsingborg. Där borta är det bara ångest om jobb hela tiden. Men när jag är här så är det ok att sitta och kolla på tv-serier dagarna ut. Plus att det är 100 gånger mysigare att promenera vid havet och i skogen än inne i stan och jag får träffa familjen och världens mysigaste katt om dagarna. Imorgon åker jag hem till kära lägenheten iallafall. Jag är på mycket bra humör för imorgon ska jag också äntligen få träffa Jenny! Hon har ju varit långt iväg hela sommaren och äntligen är hon hemma, det ska bli kul att få visa henne lägenheten också, även om den inte är klar, höhö. Menmen, som sagt är jag väldigt glad nu för jag har trots allt kännt mig lite ensam den senaste veckan utan pojvkän och vänner.

Måste visa er den sjukaste bilden oskar skickade från Norrland. När han sa att han och Johan skulle bo i en stuga så tänkte jag en liten, liten röd stuga med ett litet skitit fönster i en vrå och bara ha en massa granar runt en och asmycket snö där det går små älgar (tänker alltid att det är vinter där, fast jag vet att det inte är så). Men istället får jag denna bilden och tappar hakan lite. Och bilden på fb är bara ännu sjukare, ni måste kolla den, sjukt vackert! Oj vad mycket sjukt det helt plötsligt. Men det är faktiskt rätt sjukt.


Man ser det inte så tydligt men jag är 101% säker på att Johan håller en öl i handen. Annars är det sjukt sjukt.
Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Haha, det stämmer bra, det är en öl :)

2011-09-02 @ 00:28:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0