Lite nattboggning på det så

AAAH! Jag vill kunna sova! Jag vet inte om det är för att jag sover själv första gången här eller om jag är för trött för att känna att jag är trött, men det går tusan inte att somna! Jag blir gaaaalen. Jaha, vad är ni för er en natt som denna då? Partajar rundor eller kanske ligger däckade :) Just nu ligger jag och lyssnar på Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution, den är så himla bra. Tänker alltid tillbaka på högstadiet och Fanny när jag hör den låten. Det är kul med låtar som alltid får en att minnas saker. När jag hör Indestructible med Robyn så tänker jag alltid på Levin, när jag hör någon låt med Radiohead så brukar jag bli påmind av Samme och André för dom lyssnade alltid på dom och om dom skulle vara med på es-konsert så var det alltid Radiohead som framfördes. Florence and the machine - you've got the love påminner mig om Rebecca för det var hon som visade mig denna fina låt. När jag hör lite sådär lugn piano/jul-musik så brukar jag tänka på Stina när hon sitter och kolla på sina simmar och det snöar utanför simmarnas hus och utanför Stinas hus. Pain of Salvation, Rufus Wainwright och Susan Tedeschi kommer jag alltid att koppla med Oskar, och vår låt så klart :)

Nej, om man skulle försöka på sig att sova igen! Klockan börjar trots allt närma sig 3 och det är inte ofta jag är uppe så länge nu för tiden.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0